Aby bol spánok kvalitný

Nedostatok alebo nekvalitný spánok, má vplyv na zdravie nášho organizmu. Dospelý človek by mal denne spať 7 až 9 hodín. Najkvalitnejší spánok je pred polnocou, preto by ste nemali ponocovať a do postele sa odobrať najlepšie o 22:00. Čas, kedy ideme do postele však nemá jediný vplyv na jeho kvalitu. Dôležitejší je matrac. Množstvo ľudí si vyberá matrac do postele najmä na základe ceny. No skúšali ste niekedy vyberať podľa osobných preferencí, materiálu a kvality? Kvalitný matrac dokáže odľahčiť chrbticu a pri problémoch znížiť mieru bolesti. Správna tvrdosť nám zabezpečí správny komfort, ktorý je dôležitý pre neprerušovaný spánok.

matrac

Ráno sa zobudíte odpočinutý a nie „dolámaný“. Tvrdosť si vyberajte podľa vášho úsudku. Zatiaľ čo vášmu známemu vyhovuje extra tvrdý matrac, vy sa na ňom nemusíte dobre vyspať. Kvaltný matrac by mal začínať kvalitným vnútrom. Najčastejšie sa používa pena. Pamäťová pena sa dokonale prispôsobí vašim krivkám a po zobudení sa dostane naspäť do pôvodného stavu. Pri zdravotných problémoch s chrbticou či kĺbmi si zaobstarajte ortopedický matrac. Dôležitý je aj výber správneho poťahu. Cez poťah sa dostávajú do matraca nečistoty, pot ale aj odumretá koža. Preto by sme mali brať ohľad na výber správneho najlepšie antialergického materiálu.

spánok

Na segum.sk nájdete najlepšie matrace pre váš plnohodnotný spánok. Vaše požiadavky na vlastnosti matraca môžu byť rôzne a segum sa bude snažiť vám ich všetky zabezpečiť. Či už požadujete individuálnu výšku matraca. Problémom nie je ani matrac na mieru. Cenovo sú matrace drahšia záležitosť. Investícia do matraca je však jedna z najlepších investícií, aké môžete pre svoje zdravie urobiť. Lacný, nekvalitný matrac môže dokonca zdravotné problémy spôsobiť. Nie je nič lepšie ako ľahnúť si večer do svojej postele a prespať celú noc ako malé dieťa.

About the Author

You may also like these